Itt vagy: www.gyomro.hu » Hírek » Igazgatási szünet a polgármesteri hivatalban

Igazgatási szünet a polgármesteri hivatalban

Tájékoztatjuk tisztelt lakosainkat, hogy a GyömrÅ‘ Város Önkormányzatának képviselÅ‘-testülete a 3/2014. (III. 11.) sz. rendeletében a közszolgálati tisztviselÅ‘krÅ‘l szóló 2011. évi CXCIX törvény 232. § (3.) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján határozott a polgármesteri hivatal munkarendjérÅ‘l.

Ennek értelmében igazgatási szünetet rendeltek az alábbiak szerint:

2014. július 21 - 25. (5 munkanap)

2014. augusztus 11 - 15. (5 munkanap)

 

A fenti időpontokban a polgármesteri hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.

Az anyakönyvvezető rendkívüli esetben ügyeletet tart az alábbi időpontban:
szerda 8.00-12.00 Ã³ráig GyömrÅ‘, FÅ‘ tér 1. sz. alatt az Anyakönyvi Irodában.
Sürgős esetben Hétfőn és Pénteken 8:00-12:00 a 06/30-557-0125 telefonszámon.
 

Hauser Antal, 2014-07-17 09:20:33

« elõzõ következõ »