Itt vagy: www.gyomro.hu » Hírek » Költözik a járási kirendeltség és az okmányiroda

Költözik a járási kirendeltség és az okmányiroda

Önkormányzatunk és a Monori Járási Hivatal megállapodása alapján elkezdődött a polgármesteri hivatal és a járáshivatal fizikai szétválasztása. 2013. januárja óta a járáshivatalok létrejöttével már teljesen külön szervezetként működött a polgármesteri hivatal épületében az okmányiroda valamint a gyámhivatal.

Most ez a két egység átköltözik a régi hivatali épületbe (egykori tanácsháza), míg onnan az új épületbe kerül át az önkormányzat pénzügyi irodája valamint az iktató. A költözés megkezdődött, a gyámhivatal a mai napon már a régi épületben folytatja a munkát változatlan ügyfélfogadás mellett. Önkormányzatunk pénzügyi irodája a jövő hét második felében költözhet új helyére.


A költözés második üteme az okmányiroda átköltöztetése lesz. Mivel itt több mint tíz munkaállomást kell szakszerűen áttelepíteni, ez több időt vesz majd igénybe. Az előírásoknak és követelményeknek megfelelő elhelyezéshez kisebb átalakításokat kell végrehajtani a régi épületben, ezek a munkálatok hamarosan megkezdődnek. Önkormányzatunk célja az, hogy már most olyan okmányiroda létesüljön az új helyen, ami akár kormányablakként is funkcionálhat a jövőben. Éppen ezért mindenben megfelel majd a kormányablakokkal kapcsolatos követelményeknek.


A tervek szerint augusztus végéig megtörténik a teljes szétválasztás, vagyis az okmányiroda is birtokba veszi új helyét, ami a régi épület jelenlegi tárgyalója lesz. Az okmányiroda mostani helyén önkormányzatunk tárgyalót alakít ki, ahol a testületi ülések is zajlanak majd.


Szeptembertől tehát egymástól különállóan működik majd a járási kirendeltség és a polgármesteri hivatal. Természetesen a régi épület is városunk tulajdonában marad, a Monori Járási Hivatal csak használatba kapja meg az infrastruktúrával együtt.


Az átalakítások és költözés teljes költségét Gyömrő Város Önkormányzata vállalta magára.
  

Hauser Antal, 2015-04-29 10:02:54

« elõzõ következõ »