Itt vagy: www.gyomro.hu » Hírek » Költözik a járási kirendeltség és az okmányiroda
Önkormányzatunk és a Monori Járási Hivatal megállapodása alapján elkezdődött a polgármesteri hivatal és a járáshivatal fizikai szétválasztása. 2013. januárja óta a járáshivatalok létrejöttével már teljesen külön szervezetként működött a polgármesteri hivatal épületében az okmányiroda valamint a gyámhivatal.
Most ez a két egység átköltözik a régi hivatali épületbe (egykori tanácsháza), mÃg onnan az új épületbe kerül át az önkormányzat pénzügyi irodája valamint az iktató. A költözés megkezdÅ‘dött, a gyámhivatal a mai napon már a régi épületben folytatja a munkát változatlan ügyfélfogadás mellett. Önkormányzatunk pénzügyi irodája a jövÅ‘ hét második felében költözhet új helyére.
A költözés második üteme az okmányiroda átköltöztetése lesz. Mivel itt több mint tÃz munkaállomást kell szakszerűen áttelepÃteni, ez több idÅ‘t vesz majd igénybe. Az elÅ‘Ãrásoknak és követelményeknek megfelelÅ‘ elhelyezéshez kisebb átalakÃtásokat kell végrehajtani a régi épületben, ezek a munkálatok hamarosan megkezdÅ‘dnek. Önkormányzatunk célja az, hogy már most olyan okmányiroda létesüljön az új helyen, ami akár kormányablakként is funkcionálhat a jövÅ‘ben. Éppen ezért mindenben megfelel majd a kormányablakokkal kapcsolatos követelményeknek.
A tervek szerint augusztus végéig megtörténik a teljes szétválasztás, vagyis az okmányiroda is birtokba veszi új helyét, ami a régi épület jelenlegi tárgyalója lesz. Az okmányiroda mostani helyén önkormányzatunk tárgyalót alakÃt ki, ahol a testületi ülések is zajlanak majd.
Szeptembertől tehát egymástól különállóan működik majd a járási kirendeltség és a polgármesteri hivatal. Természetesen a régi épület is városunk tulajdonában marad, a Monori Járási Hivatal csak használatba kapja meg az infrastruktúrával együtt.
Az átalakÃtások és költözés teljes költségét GyömrÅ‘ Város Önkormányzata vállalta magára.
Hauser Antal, 2015-04-29 10:02:54