Itt vagy: www.gyomro.hu » Hrek » A VESZÉLYHELYZET ALATT HOZOTT DÖNTÉSEK ÖSSZEFOGLALÓJA - FRISSÜL

A VESZÉLYHELYZET ALATT HOZOTT DÖNTÉSEK ÖSSZEFOGLALÓJA - FRISSÜL

Hogy megkönnyítsük a napokban megjelenő intézkedések közötti eligazodást, összefoglaltuk, milyen döntések születtek eddig városunkban.
A bejegyzésünket folyamatosan frissítjük.

2020. március 17-étől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségein, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei, szobi Kormányablakokban működő NAV-ablakokban határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.
Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

A központi ügyfélszolgálat félfogadási ideje:

Hétfő: 8:30 - 18:00
Kedd: 8:30 - 12:00
Szerda: 8:30 - 18:00
Csütörtök: 8:30 -12:00
Péntek: 8:30 - 11:30 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Szülőket, hogy a koronavírus- járvány kapcsán településünkön elrendelt óvodai és bölcsődei intézmény bezárás miatt, azon szülők, akik gyermekük/gyermekeik felügyeletét csak személyesen tudják megoldani és munkahelyük igazolást kér a távolmaradásuk miatt, igazolást az intézménybezárásról az érintett intézményvezetőktől az alábbi elérhetőségeken tudnak igényelni:

Bóbita, Arany- és Fejlesztő Óvoda:
bekegabi1970@mail.com;
bobita@gyomro.hu;
06-30-575-81-49

Mesevár, Varázskert és Kastélydomb Óvoda:
mesevarovi@gyomro.hu;
06304598486

Bölcsőde:
06 70 701 9003;
hthimrene@gmail.com;
kati.lomen@gmail.com

A Kormány 41/2020. (III. 1.) Korm. rendelete alapján a Gyömrői Polgármesteri Hivatal az anyakönyvi ügyek intézésére az alábbi tájékoztatásokat, figyelmeztetéseket hozza:

• A veszélyhelyzet fennállása alatt anyakönyvi ügyeiket hétfőn és szerdán tudják intézni 8-12 óráig, csak és kizárólag az érintett személyek.
• A fenti időtartamban a következő eljárások lefolytatása lehetséges: teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele, születés anyakönyvezése, elhalálozás anyakönyvezése. A fel nem sorolt anyakönyvi ügyek intézésre nincs lehetőség.
• A házasságkötési szándékkal történő bejelentkezéseket hivatalunk előreláthatólag egy hónapig szünetelteti.

A már korábban házasságkötésre bejelentkezett jegyesekre és házasságkötésükre vonatkozó ideiglenes szabályok:

• A pároknak lehetőségük van lemondani vagy későbbi időpontra halasztani házasságkötésüket. Ilyen irányú szándékukat kérjük, jelezzék az anyakonyv@gyomro.hu e-mail címen vagy a 06/29-330-011 124-es melléken ügyeleti időben.
• Amennyiben a házasságkötésre mégis sor kerül, az alábbiak szerint történik:
o maximum 5 fő vehet részt, akik a következők: jegyespár, tanúk, anyakönyvvezető.
o időtartama maximum 15-20 perc lehet összesen.
o fizikai kontaktusok minimalizálása, mellőzése: gratulációk, pezsgőzés, kézfogás, köszöntő ölelések esetén.

Tisztelettel,

Varga Ernő
jegyző 

A koronavírus-járvány miatt a Gyömrői Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás és ügyintézés előreláthatólag az elkövetkezendő néhány hétben, de legkésőbb visszavonásig teljes egészében szünetel. A hivatali munka távoli munkavégzéssel, ügyeleti rendben zajlik.

Ügyintézési lehetőség akkut, sürgős esetben a vonatkozó törvény alapján elektronikusan (hivatali kapu, e-papír szolgáltatás, stb.), postai úton, valamint hatósági ügyintézést nem igénylő esetekben (elsősorban tájékoztatáskérés, érdeklődés) elektronikus ügyintézésnek nem minősülő e-mailben lehetséges. Email útján kapcsolattartásra kizárólag az e-mailhez csatolt aláírt, szkennelt vagy egyéb módon rögzített dokumentum alapján járunk el.

Elektronikus ügyintézéshez szükséges elérhetőség: GYOMROONK Gyömrői Polgármesteri Hivatal KRID azonosító: 604143946
GYOMROONK1 Gyömrő Város Önkormányzata KRID azonosító: 159438138

Az email útján történő kapcsolattartáshoz a pmhiv@gyomro.hu valamint a titkarsag@gyomro.hu email címek állnak rendelkezésre.

A fentiekkel összhangban a helyi kézbesítés szünetel. A mai nappal nem kézbesített/át nem vett gépjárműadó levelek kézbesítését a veszélyhelyzet megszüntetése után folytatják a kollégák. Ezekben az esetekben a 2020. március havi befizetési kötelezettség nem érvényes. A kézbesített és átvett súlyadó fizetési kötelezettsége fennáll.

Anyakönyvi ügyintézésre speciális ügyintézés az irányadó, melyről hamarosan tájékoztatást adunk.

 

 

Hauser Antal, 2020-03-17 16:51:13

« elz kvetkez »