Itt vagy: www.gyomro.hu » Hírek » COVID 19 - Módosult ügyfélfogadási rend a polgármesteri hivatalban

COVID 19 - Módosult ügyfélfogadási rend a polgármesteri hivatalban

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Covid vírus újabb és fokozott terjedése miatt a Gyömrői Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje visszavonásig az alábbiak szerint alakul:


- főszabály szerint az ügyintézés telefonon, e-mailen és elektronikus úton zajlik
- az anyakönyvvezető és a szociális ügyintéző előre egyeztetett időpontban fogadja az ügyfeleket
- a személyes jelenlétet igénylő egyéb ügyek intézésére, kizárólag előzetes időpont egyeztetést követően kerülhet sor

A hivatalba belépÅ‘ ügyfeleknek kötelezÅ‘ a testhÅ‘mérséklet mérés, a maszk viselése és a bejáratnál elhelyezett kézfertÅ‘tlenítÅ‘ használata. 

Mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében megértésüket és együttműködésüket köszönjük.


 Varga ErnÅ‘
 jegyzÅ‘
 

Hauser Antal, 2020-09-16 13:49:49

« elõzõ következõ »