Itt vagy: www.gyomro.hu » Hнrek » MATRICÁS RENDSZERT VEZET BE A DTKH A HULLADÉKSZÁLLÍTÁSBAN
MATRICÁS RENDSZERT VEZET BE A DTKH A HULLADÉKSZÁLLÍTÁSBAN
A hulladékszállítást városunkban is bonyolító DTKH Kft. az idei évben matricás rendszert vezet be. Mindez azt jelenti, hogy az ingatlantulajdonosok kötelek lesznek a napokban kézbesítendő levélben található matricákat a kukákra kiragasztani. Alább a cég tájékoztatását olvashatják.
A DTkH Nonprofit Kft. értesíti a lakosságot, hogy a 2012. évi CLXXXV. törvény és Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás végzésének feltételeiről szóló 385/2014. (XII.31.) Korm. rendeletnek való megfelelés miatt, a hulladékkezelési- és szállítási szolgáltatás minőségének, valamint ellenőrzési rendszerének hatékonyabbá tétele érdekében szolgáltatási területén több lépcsőben, matricás rendszer kerül bevezetésre.
2021. február elején az NHKV Zrt. által kibocsátott, 2020. utolsó negyedéves hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjról szóló számlával együtt a 2021. évre érvényes matricát az aktív szolgáltatással rendelkező Ügyfeleink részére juttatjuk el.
Az ingatlanhasználók a matricán szereplő adatok ellenőrzését követően, amennyiben annak tartalmát helyesnek találják, a kézhezvételtől számított 30 napon belül azt a gyűjtőedényre jól látható módon kötelesek felragasztani.
A 4 gyűjtőedénynél többre szerződött ingatlanhasználó terjedelmi okokból nem a számlával együtt, hanem közvetlenül a közszolgáltatótól kapja meg – szintén postai úton – a matricákat.
A rendelkezés az egyedi gyűjtőedényt használó ingatlantulajdonosokra vonatkozik. A tömbházas (társasházi) ingatlanhasználók esetében a közös képviselőkkel történik az egyeztetés.
Az ingatlanhasználó, aki – fenti kivételektől eltekintve –
• nem kapott matricát
• eltérés mutatkozik a matricán szereplő űrtartalom (liter) és a használt edényzet űrtartalma között,
• a kapott matricán szereplő adatok nem megfelelőek,
• vagy társasházi ingatlantulajdonos (közös edényzetet használók) egyedi matricát kapott
kérjük jelezze azt a közszolgáltató ügyfélszolgálatán, és a jogosultság, és adategyeztetést követően szükség szerint pót matricát kap.
A szolgáltatás igénybevételében történő változás (ingatlan adás-vétel, új bejelentés stb.) esetén a matricát a közszolgáltató ügyfélszolgálata biztosítja.
A matrica tehát egyértelműen azonosítja a szolgáltatást jogosan igénybe vevőt, valamint az ürítésre kihelyezett edényzetet, melynek meg kell felelnie a nyilvántartásban szereplő szerződött – a díjszámítás alapját is képező – mennyiséggel.
Összegezve: A számlán szereplő liter mennyiségnek, a gyűjtőedény (kuka) méretének és a matricán szereplő méretnek egyeznie kell!
Fentiek alapján amennyiben eltérés mutatkozik:
- vagy a gyűjtőedényt szükséges cserélni a számlán szereplő űrméretűvel megegyezőre,
- vagy a számlázandó litermennyiség módosítása szükséges az alkalmazott űrméretű edény litermennyisége szerint.
A megfelelő űrtartalmú edényzet beszerzéséről/cseréjéről az Ingatlantulajdonos köteles gondoskodni. A számlázandó litermennyiség módosítása miatt forduljon a közszolgáltatóhoz.
Felhívjuk a figyelmet, hogy azon ingatlanhasználók, (beleértve a gazdálkodó szervezeteket is) akik a közszolgáltatást jogosulatlanul veszik igénybe – azaz matricával nem rendelkező gyűjtőedényt helyeznek ki a gyűjtési napon – a gyűjtőedény tulajdonosának vagy használójának beazonosítását követően jogosult a közszolgáltató hetente legalább egy alkalommal a hulladék gyűjtését vélelmezni, és azt az NHKV Zrt. felé jelezni a közszolgáltatási díjról szóló számla kiállítása érdekében.
Intézkedésünk a rendezettség megteremtését és a rendszeresen fizető Ügyfelek védelmét szolgálja!
DTkH Nonprofit Kft. Hauser Antal, 2021-02-01 08:37:05
|